KUK I DIG!


Fan också, jag är så jävla otaggad på hela livet just nu. Det är så mycket att göra både i skolan och privatlivet...
Jag skulle egentligen behöva plugga en vecka i sträck och få allting gjort som jag ligger efter i.
Men NEJ DÅ, jag ska jobba fre, lör & sön. Alltså hela helgen!
Orkaaaaaaaaaa...... Jag ska försöka hinna plugga lite i helgen, men vad fan, jag måste ju få ha någon fritid.

Anyway.
Vad har hänt egentligen? Same old, same old egentligen. Det händer samma saker i skolan och alla säger samma saker, det börjar bli lite halvt uttråkande faktiskt. Men det är väl sånt man får leva med I guess.

I fredags (för en vecka sen) hade jag fest hemma hos mig. Det skulle egentligen varit en klassfest, men sen kom det massa som jag inte vet vilka det var. Men jag klagade inte. Eller jo, jag klagade faktiskt när en i min klass spydde på min trappuppgång. Speciellt också när toaletten låg typ 2 meter därifrån. Haha, stackars pojk...

Jag saknar alla mina små vänner, jättemycket. Emma & Jonna, er saknar jag mest. Det känns som om vi har glidit ifrån ganska mycket nu förtiden. Det är bara för jag är så jävla upptagen hela tiden. :/
Men jag har bestämt att jag ska leva nykter i ett par månader nu. Jag ska ta tag i mitt liv och ägna min tid till att plugga, jobba och vara med mina bästa vänner! Inte mina festvänner...
Hur ska jag klara det? haha...

Nej, nu ska jag sova snart. Det blir en lååång jobbdag imorgon.....
Godnatt everybody!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test