LET IT SNOW...

Shit vad det snöar, det är fan sjukt.
Men jag klagar faktiskt inte, jag tycker att det är lite mysigt med snö och så. Men å andra sidan så hade jag faktiskt börjat shoppa massa nya vårkläder och skor... Men dom kommer väl till användning tids nog!

Idag har jag tävlat i hoppning. Det gick okej, kom tvåa. Jag är inte sådär jättenöjd med min prestation, eller ganska sådär jätte onöjd faktiskt. Men Moletow (hästen som jag tävlade med) var jätteduktig och hoppade allt som vanligt.
Mamma, Emelie, Pappa och Marica var där och tittade. Det var jättekul att alla kom och tittade på mig, det brukar dom inte göra. :)

Efter hopptävlingen åkte jag, Mamma och Emelie upp till Mormor och Morfar och åt middag. Det blev grönsakssoppa, himla gott var det.
Nu har jag och mamma precis bastat. Hur skönt somhelst, jag älskar att basta!

Men nu ska jag äta sallad och titta på So you think you can dance Scandinavia.
Kiss Kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test