NYTTIGA HELGEN

Jag är så jävla stolt över mig själv just nu. Jag har varit hemma hela helgen och tagit det lugnt för första gången på typ ett år!
Och inte nog med det så har jag varit ute och sprungit både igår och idag. 7 km igår och 5 km idag. Och det blir totalt för de som är tröga 1,2 mil !!! SHIT, jag har aldrig varit så stolt. ;D
Och det som ändå är det bästa är att jag slutade aldrig springa under hela rundan. Det brukade jag få göra innan, så det betyder att jag har fått bättre kondis :)
Weeey, jag är stolt om jag inte redan har sagt det!

Men igår när jag och Foxie va ute och sprang höll jag fan på att skita ner mig. När vi hade sprungit uppe vid elljusspåret och va på väg ner till pappa träffade vi på en björn! En riktig jävla björn!! Den gick där på stigen och chillade, och jag tror nog aldrig att jag har sprungit så fort. Fatta vilken adrenalinrush :D
Och senare fick jag reda på att det var fler som hade sett björnen, sååå jag ljuger inte Emma.

Idag har jag bara sprungit och pluggat. Jag har matteprov imorgon och det kommer gå åt helvete. Vi har prov på alla kapitel som vi gjort hittills, alltså kapitel 1 - 4. När jag tittade igenom dom kunde jag inte ens hälften. Det känns jättebra, verkligen...

Nästa vecka blir det lika mycket i skolan som det har varit i denna. Imorgon matteprov, onsdag geografiprov och torsdag inläming och redovisning på samhällen.....

Längtar ihjäl mig till påsklovet!
Men innan dess måste jag plugga matte hela kvällen. Yeah.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test