SHE`S ALL THAT

Kom precis hem från Josef. Vi tittade på världens sämsta film, "She´s all that" tror jag den hette. Freddie Prinz Jr var iaf med i den. Jag som alltid har avgudat honom, nu har jag faktiskt börjat hata honom lite smått...
Men det var mysigt iaf, Josef somnade. haha!

Annars idag har jag varit på gymmet. Riktigt skönt var det, jag körde mycket kondition och magövningar. Jag kunde inte göra någonting med armarna eftersom min handled har börjat göra riktigt ont igen... Jag börjar bli riktigt trött på skiten. För de som inte vet så har jag en platta inopererad i min handled efter att jag brutit den. Och den gör så att handleden svullnar upp och gör skitont ibland.
Snart åker jag fan till sjukhuset och ber dom operera ut skiten. Jag måste ju gå runt med ett fult handledsskydd när jag har ont.

Emma frågade precis om jag ville följa med till folkets park på lördag för att se nått band. Det ska bli askul, jag får ju träffa alla tjejerna! :) Och full ska man bli. ;)

Nej, nu ska jag faktiskt titta vidare på Girls of the playboy Mansion. Haha, jävla dumma blondiner. :D
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test