VA DET DU SOM RÖRDE MITT HUVUD? JESUS LOVES YOU!

haha, min och Malins sjuka humor alltså...

Jag har egentligen inte tid att skriva, men jag gör det ändå.
Jag ska iväg till Mullsjö nu om några minuter och ska till Tunarp och rida. Det är hoppning, och det är typ det roligaste som finns. :)

Ska bli kul att träffa syster och far min, det va ett tag sen nu. Men jag ska sova där inatt och på fredag, så det blir nog bra.
Och på lördag åker jag och Johanna upp till Sthlm. Vi ska shoppa som fan och förhoppningsvis hälsa på Vera och Lotta. Längtar som fan!

Vi har haft så sjukt mycket i skolan den här veckan. Tre uppsatser, ett prov och massa läxor. Kul?

Men nu måste jag verkligen dra.
PUSS PUSS. Till er mina älsklings australienare, Michael och Mark ;) See you in feb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test