VÅFFELDAGEN!

Idag är det våffeldagen, så när jag kom hem från jobbet hade mamma gjort massa våfflor. Det var hur längesen somhelst jag åt det, har nästan glömt hur gott det är och hur illa man mår efter några stycken.
Tack mamma!

Idag har jag haft min första sovmorgon på över en vecka. Men det sjuka är att jag inte kunde sova alls länge så jag gick upp vid kvart i nio. Jag har blivit en sån jävla pensionär, haha. :P
Men det va skönt att bara äta frukost i lugn och ro och ligga och slappa framför teven.

Vid elva - tiden bar det iväg till stan för att shoppa litegrann.
Det blev en Friis & Company väska, en kofta och en klänning från Gina, ett par svarta stövlar från Din Sko och lite smink och hudprodukter. Är mycket nöjd med mina inköp. :) Mamma bara klagar på att jag slösar för mycket, men jag tjänar faktiskt mina egna pengar och får lägga dom på vad jag vill.

Imorgon ska jag träna på förmiddagen och träffa Josef senare. Vi ska nog hyra nån bra film och äta något gott. :)

Nej, nu ska jag titta vidare på "The starter wife".
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test