YOU MADE IT IMPOSSIBLE

Gud vilken jobbig vecka det har varit hittills...
Igår var jag jätteduktig och åkte in till skolan vid sju även fast jag hade sovmorgon för att göra ett matteprov.
Bussjäveln blev försenad och jag kom till provet 20 min försent. Så jag hade bara 1 timme på mig att göra ett prov som resten  av klassen hade typ två och en halv timmar på sig. Men jag hoppas att jag får G iallafall.

Imorgon har jag geografiprov som jag inte har pluggat ett piss på, så det är nog dags snart.

Och guess what? JOSSAN IS GOING BLONDE!! :D imorgon kl 13.15 är det bye bye brunett - Jossan och hej blond - Josefine! Känner att det är dags för en förändring, och jag är ju blond egentligen. :)
Hoppas verkligen att det blir bra.

Idag har jag bara haft en lektion, så jag passade på att gymma efter skolan. Och ikväll ska vi fira min farmor och hennes tvillingsyster. Det ska bli trevligt, har inte träffat Raija på jättelänge.

Igår beställde jag ett par skitsnygga shorts och en kort, svart jacka! Hoppas verkligen dom passar, annars dödar jag någon långsamt. :)

Nej, nu ska jag plugga lite tror jag.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test