AAAAAAJ

Mitt knä gör så himla ont. Jag vet inte vad jag har gjort, antar att jag har ansträngt den för mycket. Så nu tvingar min mamma mig att vila typ en vecka eller tills det inte känns mer.
Jag har vilat i två dagar nu och jag börjar redan få kli i benen! Hur ska detta gå?

Idag i skolan var det löpning runt sjön igen. Jag sprang inte (gjorde det förra veckan) men Malin sprang så jag stod och hejade på henne. Hon fick VG, jättebra kämpat! Hon var så himla nervös innan, hon frågade mig hur snabbt man måste springa, om hon skulla ha lång- eller kortbyxor, ha klocka och gud vet allt. Haha, så söt är hon!

Efter skolan åkte jag hem och läste på boken som jag ska redovisa på torsdag. Jag vill verkligen få bra på det här, så jag ska sitta med det några timmar imorgon och planera vad jag ska säga.

Imorgon ska vi betala resan till Sunny Beach. Nu börjar det kännas mer och mer verkligt. Fan vad jag längtar!

Nu ska jag titta vidare på Desperate.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test