AAAAAJ!

Mitt huvud kan bara inte sluta göra ont. Jag har haft ont i huvudet i typ 5 dagar i sträck nu. Och jag har haft huvudvärk väldigt ofta det senaste året. Är trött på skiten.... Mamma säger att jag har det på grund av att jag inte tar mina kosttillskottstabletter.
Så kan det va. Eller okej, det är nog så. Jag får väl skärpa mig och ta de jävla tabletterna varje dag. Suck!

Dagen har bestått att av titta på film, springa runt Munksjön och jobba.
Vi tittade på "En obekväm sanning" av Al Gore på samhällen. Mycket intressant film, det är verkligen en alarmklocka. Men jag försöker alltid att vara skeptisk mot alla saker, se det från olika vinklar, och man måste ju ändå ta hänsyn till att rätt många forskare tror uppvärmningen på jorden är helt naturlig, jorden har haft sådana här perioder förut. Men jag tror absolut att vi bidrar till det här och att alla behöver ändra sin livsstil för alla påverkar det här.

Efter filmtittandet sprang vi på tid på idrotten runt Munksjön. Det kändes inte alls bra idag, min fot som jag stukade förra veckan började kännas och jag kände mig allmänt svag. Men jag fick VG iaf, men jag vill så väldigt gärna få det där MVG:et alltså... Jag ska försöka nästa vecka, förhoppningsvis är jag lite piggare då.

Jobbet idag gick väääldigt långsamt. 3 timmar känns som 30 timmar ungefär. Usch, tråkiga jobb...
Men en sak som förgyllde min dag var att jag fick månadens lönespecifikation. Tjänade 1000 kr mer än jag brukar eftersom jag jobbade en extra helg förra månaden. Så nu är jag inte fattig längre! (Har varit det i tre dagar, panik!)

Imorgon blir det städa hemma som gäller. Vi har Operation Dagsverke och jag ska arbeta för mamma!
Hon har gett mig uppgifterna att sanera mitt rum (det ser verkligen förjävligt ut) och dammsuga och svabba golven på mittenvåningen. Det kommer gå snabbt, sen kan jag bara ta det lugnt och njuta av en dag av ledighet.

Nej gott folk, nu ska jag titta vidare på teve.
Ha det så bra!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test