ALDRIG DIG IGEN

Intressant Valborg är det enda jag kan säga. Tack Malin och Hanna för att ni hjälpte mig! Och pappa med.
Usch, mår illa bara jag tänker på det.

De senaste dagarna har jag spenderat i Mullsjö. Igår var en riktig bakfylledag, jag låg och halvsov framför soffan hela dagen.
Idag har jag och min kära syster städat hela huset, så nu känner jag mig riktigt stolt. Efter städningen åkte jag och Emelie tillsammans med Foxie ut till stallet där Emelie har sin häst. Jag och Foxie tog en långpromenad och sen tömkörde vi Emelies häst. Jag har inte varit ute i det stallet på hur länge somhelst, så det var skitkul att åka dit igen.

This is the day when I forget all about you.
This is the day when you start to mean nothing to me.
This is the day when you can´t affect me anymore.
This is the day when you stop ruining my life and stop making me feel like shit.

This is the day when I say goodbye to you, and this time i´ts for good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test