ÄNTLIGEN!!

Det hände den mest otroliga saken idag på busstationen i Ulricehamn.
Jag gick ner till stationen vid 10- tiden, satte mig ner och somnade nästan på bänken.
Plötsligt såg jag en konstig man komma emot mig och jag tänkte direkt att jag kände igen honom på något sätt.
Då kom jag på att det kanske var Raymond, den kände blottaren/psykopaten i Ulricehamn.
Jag tog ett smygfoto på honom och skickade till Louice och frågade om det var han. OCH DET VAR DET!
Fattar ni att jag är lycklig nu, jag har känt Louice sen i 6:an och efter det hon har berättat har jag alltid velat se honom och det har jag äntligen fått göra.

Haha, ni tycker säkert att det är konstigt att jag vill se en psykopat, men efter de berättelserna jag har hört från Louice har jag nästan blivit besatt av att se honom. Man vill ju sätta ett ansikte på ett namn liksom.
Detta gjorde verkligen min dag!!

Igår åkte jag, Louice, Kristian och JD till Borås hem till någon kille.
Det var trevligt, men vi satt ute nästan hela tiden och jag hade bara shorts och en kort tröja på mig, så jag frös halvt ihjäl. Det roligaste var fan när vi skulle gå till bussen och jag och Louice fick syn på ett palmträd och rev ner ett av bladen. Sen gick vi runt och klappade människor med den. Haha!
Men polisen verkade inte uppskatta det...

Idag kom jag hem till Jönköping vid halv tolv, sen dess har jag bara sovit och firat mamma på mors dag.
Nu ska jag börja läsa boken "1984". Den har fått bra kritik, så jag hoppas att den är bra!

  

Har förresten köpt världens skönaste tröja från Carlings, 499 :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test