BLONDIE!

Nu är jag äntligen blond!! Det har tagit många gånger och gått åt mycket pengar, men nu är jag verkligen blond. Så himla skönt. Det känns jävligt konstigt att se mig själv i spegeln, men jag vänjer mig säkert tids nog!

Idag har det varit full rulle. Svenska nationella muntligt på morgonen, gick helt ok för att ha varit totalt oförberedd, sen färgning från 11 - 13, historialektion 13.30 - 14.50. Sen åkte jag hem och pluggade lite och så.
Kan inte göra så mycket nu eftersom jag hoppar på kryckor.. Stukade foten igår på ridningen, hälsenan svullnade upp som fan så jag kan inte ta ner foten. Men det känns faktiskt bättre nu, hoppas jag slipper kryckorna imorgon.
Jag har så sjukt ont i händerna!

Imorgon har jag bara en lektion, vid 13. Engelska nationella muntligt. Är inte ett dugg nervös, sånt brukar faktiskt gå bra.
Efter skolan blir det Mullsjö som gäller, vi ska grilla hemma hos Emma och det slinker säkert ner nån öl under kvällen. Det ska bli himla mysigt.
Sen i helgen ska jag försöka hinna med att träffa Louice, vi har inte setts sen Thailand! Det va liksom i slutet av februari.. Vi måste verkligen ses nu, hon är saknad.

För övrigt så mår jag bättre, faktiskt. Livet ser ljusare ut.
Men det kanske bara beror på det underbara vädret? Tja, vad vet jag.
Ha en bra kväll alla, nu ska jag glo på "Dirty sexy money".
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test