FF

Hej alla!

Det har ju varit riktigt varmt idag, jag kände det när jag var påväg till jobbet. Skinnjackan kändes ganska onödig att ha då...
Jag har knappt varit ute någonting idag, under förmiddagen arbetade vi med projektarbetet och intervjuade Josepine Nellerup som har hand om stadsvisionen i Jönköping. Det var väldigt intressant, vi lärde oss mycket av henne och hon kunde verkligen sin sak!

Efter skolan åkte jag och handlade. Jag är ju själv hemma till imorgon kväll, så det var dags att fylla på kylskåpet litegrann. Jag köpte världens godaste juice, Exotisk guava från Brämhult. Så sjukt god! Det bästa är att det bara är färskpressade frukter där i också.

Sen har jag som sagt jobbat, 17 - 20. Efter jobbet kom Johanna förbi mig en sväng, vi tittade på Desperate Housewives och på Blondinkissie på youtube. Kolla på de avsnitten, dom är så sjukt roliga, speciellt den första delen!
Hon åkte hem precis och nu måste jag ut och vattna blommorna, mamma har tjatat på mig i tre dagar nu... Måste hinna med det innan det blir allt för mörkt.

Imorgon ska jag hinna med att bara lägga mig och sola, om det nu blir fint väder då. Det behöver jag!
Ha en bra kväll!
Kisses


image24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test