GYMMET

SHIT vad trött jag är nu. Jag har spenderat 3 timmar på gymmet med att springa på löpbandet 40 min, gått 10 min, kört "skidåkemaskinen" 15 min och styrketränat en hel del. Ett riktigt träningspass alltså!
Har precis kommit hem och jag ska snart ta något att äta, jag är sjukt hungrig. Johanna var med och gymmade, hon var väldigt duktig idag också. :) Vi bastade efteråt också, så himla skönt.

För övrigt har jag varit i skolan hela dagen fram till 16. Vi har arbetat mestadels med projektarbetet, och det går framåt. Kanske inte så snabbt som jag vill, men det går framåt iallafall. Vi ska redovisa det på måndag, så tiden börjar bli knapp...

Nu ska jag ta och göra mig en smoothie med vaniljyoghurt, banan och frysta hallon.
Testa det, det är verkligen hur gott somhelst!

image23

Kommentarer
Postat av: Miss0

Har också precis det i mina smothies som jag gör. Ruskigt gott!

2008-05-29 @ 19:12:21
URL: http://www.miss0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test