HELGEN

Hej allihopa!

Helgen har varit underbar. I fredags kväll blev det grillkväll hemma hos Emma. Det blev mycket snack med alla tjejer! Trevlig kväll.
Igår var det underbart väder, så jag låg och solade hela förmiddagen. Senare åkte jag till Emma och vi gick en långpromenad med Balder i typ två timmar. Vi gick ner till sjön och doppade fötterna, svinkallt var det! Men man vande faktiskt sig efter ett tag.
Senare på kvällen tittade vi på film och lekte med Emmas nya hund, en liten chihaua vid namn Dino. Hur söt somhelst!

Idag åkte jag och min syster in till Jönköping vid halv 10 och mötte upp mamma för att åka till A6.
Det blev inte så mycket shopping för min del, det blev bara foundation och puder från True Match. Hoppas det blir bra! Emelie köpte massa dyrt smink, parfymen Red Delicious och massa underkläder. Så nu är jag avundsjuk. ;)

Vid tre-tiden kom Mormor och Morfar hit och vi åt middag ute på trädgården, mysigt! Det bjöds på grönsakspaj och kladdkaka till efterrätt.

Ikväll ska jag övnningsköra med mamma, vi får se hur det går. Jag har inte kört på en och en halv månad, så jag är allt lite ringrostig!

image16

Jag och Emma på Landh´s brygga vid sjön

image17

Dino somnade i min famn. Sötnos!

Hoppas ni hade en lika bra helg som jag hade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test