I HAVE A PAIN IN MY HEAD

Bra engelska, jaaa....

Jag har sjukt ont i mitt huvud idag, det vägrar gå bort. Tror jag börjar bli sjuk och det hinner jag verkligen inte bli. Fast när är det egentligen en bra tidpunkt att bli sjuk?
Jag skulle ut och springa idag, men jag pallar verkligen inte pga mitt pisshuvud...

Idag har det varit skola hela dagen som gäller. Usch, vi hade nationella tyska idag... Gick käpp rätt åt helvete.
Anyway, efter skolan gick jag och Malin och handlade mat, lagade den och åt den. Mumma va gott det var. :) Malin ska sova hos mig eftersom jag är ensam hemma. Men just nu har hon lämnat mig för att äta kvällsmat med Agge på George´s. FY FAN! :/

Näääee.
Nu ska jag tända upp lite i huset, såg precis att det är bäckmörkt.
Och så ska jag se vidare på American Idol.
Och du. Du vet att jag finns här för dig alltid, eller hur?
Ha en bra kväll allihopa, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test