I MIN EGEN VÄRLD

Usch, sitter här och äter godis. Jag vill inte ens äta, det är ju gott och så, men varför äter jag det? Jag är mätt och knappt ens sugen, så vad är meningen med att smälla i sig massa extra kalorier?
Där rök sommarens drömkropp...

Igårkväll och hela dagen idag har jag jobbat. Ska göra det imorgon också. Alltså, fattar ni vad trött jag är på mitt jobb? Jag är en person som vill att det ska hända nya saker hela tiden. Men det händer fan ingen nytt någon gång! Visst, man får träffa nya människor, men hur mycket får man prata med dom? "Hej. Det blir 354 kr. Tack. 46 kr tillbaka, här har du kvittot, tack så mycket. ÅH, vad otroligt intressant och lärorikt! Jag känner mig verkligen inspirerad när jag går hem varje dag! NOT.

När jag kom hem lagade jag och mamma mat, det blev quornfilé och sallad. Mycket gott!
Fick även tillfälle att prata med mamma om massa saker, tex skilsmässan och Dan bl.a.
Ni kanske tycker det är konstigt att prata om mina föräldrars skilsmässa nu eftersom de skilde sig när jag var 8 år, men jag har haft väldigt få tillfällen när verkligen får berätta för mamma hur jag kände då och hur jag känner nu.
Så det var verkligen skönt att få prata ut. 

Nu funderar jag på att hoppa in i bastun en stund, det är typ det bästa som finns!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test