PLUGGHÄST

Är det sista jag är... Jag sitter med tre försenade arbeten nu och jag måste vara klar med dom idag.
Jag har precis blivit klar med en reflektion om Kongo - Kinshasa och är nästan klar med ett historiearbete.
Sen är det bara svenskan kvar... Suck.
Men jag har håltimme till 13.30, så jag har lite tid på mig iallafall.

Jaja, nog om skolan.
Igår var det Operation Dagsverke, jag städade hemma hos mamma. Passade även på att storstäda mitt rum, känns så otroligt skönt att det är helt kliniskt rent nu! Speciellt badrummet....

Idag ska jag, mamma och hennes väninna Mita ut och springa. Det blir nog 6 - 7 km för min del, men för de äldre damerna (haha!) blir det väl typ 2 km eller nått.
Efter det ska jag plugga en del och förbereda lite saker inför min och Johannas frågestund på stan imorgon. Hoppas det blir bra!

Nej, tillbaka till skolarbetet...
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test