SO THIS IS IT?

Kom hem från en springrunda för ett tag sen med mamma och hennes väninna Mita.
Vi sprang uppe vid Axamo. Det gick bra idag faktiskt, det började ösregna halvvägs men det svalkade gött. ;)

Shit, tittar på Sanningens ögonblick på 5:an. Det är helt sjukt vilka frågor de frågar, jag skulle aldrig i hela mitt liv vara med i ett sånt program. Vika ut sitt privatliv så, nu är det en kille som fick frågan om han har varit otrogen mot sin nuvarande flickvän. Kul att få reda på det i teve liksom! Usch, stackars tjej....
Men det är ändå deras beslut och de är väl så himla desperata för att få pengar, så de gör väl nästan vad som helst.

Idag har jag annars gjort klart i princip alla mina arbeten, har bara ett kvar nu. Men det kan jag lämna in nästa vecka! Känns skönt.
Imorgon blir en riktig träningsdag. På aerobicen imorgon ska vi ha pilates i 45 min och sedan går vi till Friskis och kör spinning. Efter det ska jag och Johanna gå till gymmet och ta magen, benen och höfterna. Kommer bli så jävla fit till sommaren! (Hoppas kan man iallafall...)

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen!
Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test