SÖNDAG

Jag har inte bestämt mig om jag gillar söndagar eller inte. Visst, det är en dag som man är ledig och ska vila. Men jag får alltid lite halvt panik att det snart är måndag och att alla skolarbeten och prov väntar... Och som alla jag känner vet att jag är en sista minuten människa, så det är ingen överraskning att jag inte har börjat med varken svenska nationella muntligt, historia inlämningen eller geografiprovet. Det känns bra, verkligen.

Så idag ska bli en riktig pluggardag. Jag ska bara försöka komma på vad ett pm är, är det någon som vet det?
Jag har nämligen inte fått det pappret om vad som man ska prata om på svenska muntliga.
Jag ska ringa Malin snart, men hon sover nog fortfarande.

Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv och börja plugga.
Hoppas ni får en bättre dag än vad jag kommer ha!
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test