STRESS, SOL OCH GLASS

Underbar dag idag! Tyvärr har jag knappt kunnat vara ute, jag har en sån sjuk magont och huvudvärk. Vet inte vad det är med mig, kanske är det något virus...
Idag var det jäääääättesvårt att komma upp ur sängen, så jag gav mig själv en sovmorgon. Vi hade ingen svenska, men egentligen skulle jag vara i skolan och arbeta med projektet.
Sovmorgonen gjorde dock inte sömnigheten bättre, jag har varit hur trött som helst idag! Kunde knappast hålla ögonen öppna på alla lektioner...
Malin mådde visst inte så bra heller idag, hon hade ont i huvudet. Hoppas du mår bättre darling!

När jag kom hem tog jag en glass, gott! Jag har bara luggit och halvsovit framför teven och nu ska jag ta tag i mig själv och börja skriva klart filmrecensionen av Matrix. Filmen är väldigt bra, men den är väldigt svår att förklara tycker jag.

Red ute igår i Tunarp, det var underbart väder och min häst började skena. Alla blev typ förskräckta förutom jag, jag älskar när det går fort!
Nu ska jag börja plugga så jag blir klar med skiten någon gång.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test