TILA TEQUILA

Sitter och tittar på "A shot at love with Tila Tequila". Sjukt progam, men väldigt underhållande måste jag säga.

Idag har jag jobbat hela dagen... Jag är så jävla avundsjuk på alla som har kunnat ligga ute hela dagen och bara njutit av värmen. Vad fick Josefine göra? Jo, sitta inne i en jävla affär och försöka se glad ut. Funkade det? Neeej!
Det blir likadant imorgon, ska jobba 10 - 18. Det är väl bara att bita i det sura äpplet och tänka på alla sköna pengar.

Efter jobbet  åkte mamma och jag upp till Axamo och sprang 5 km. Riktigt skönt var det, jag trodde att det skulle vara för varmt men vi sprang i skogen så det var helt okej faktiskt. Det är alltid skönt att ta en runda efter jobbet, när man har suttit inne och varit stilla så länge. 
 
Ikväll ska jag grilla med familjen och bara ta det lugnt. Visst, jag skulle kunna dra till Rådhusparken men det lockar inte riktigt mig. Rix Fm festivalen brukar alltid ha så dåliga band och jag kan ändå inte festa pga att jag ska jobba imorgon.

Nu ska jag duscha! Ha en bra kväll allihop!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test