UNDERBART

Fan vad jag är glad idag! Det är underbart väder, typ 25 grader här i Jönköping och jag känner mig bara allmänt lycklig!
Idag hade jag bara en lektion, Engelska nationella muntligt.
Innan dess följde jag med Malin till en synundersökning för att man ska få övningsköra. Det gick toppen, hon har perfekt syn! Efter det gick vi och solade på Sense. Jag vet att ni säkert tycker att det är onödigt eftersom det är sol ute, men det är så otroligt skönt och effektivt att sola solarium.
När jag kom till skolan vid halv ett- tiden insåg jag att ingen av de jag skulle ha engelska muntligt var där.
Så jag fick vara ensam med min lärare Katrin. Men jag tycker ändå det går bra, jag har lätt att prata med henne så det känns jättebra!

Ikv'äll blir det lite grillning och tjejsnack hemma hos Emma. Imorgon blir det antagligen också grillning, men det blir med Malin, Johanna och massa andra folk. Louice kanske också kommer och hälsar på. HOPPAS HOPPAS!

Nu ska jag iväg och luncha med Johanna på piren!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test