A FEW HOURS TO GO!

Farmor och farfar gick hem för en stund sen, de har varit här och firat mig!
Vi hade det supertrevligt, det är alltid kul att samla familjen och prata massor.

Och vad glad jag blev för presenterna!
Av farmor och farfar fick jag ett duntäcke och två dunkuddar. Jag har önskat mig det jättelänge, så jag är hur glad som helst!
Och av pappa och Marica fick jag ett paket från I.d mineral make up, det innehåller en foundation, puder, primer, tre borstar och något mer.

TACK så mycket för presenterna, är verkligen jättenöjd!

Nu är det bara att vänta tills jag firas på söndag, då kommer jag få ännu mer presenter...hehe.
Och det är nu bara några timmar kvar tills jag är myndig.
Och jag ska spendera dom med att plugga röven av mig hela natten. Jag har 20 sidor som jag inte har läst igenom till provet än...
BRA JOSEFINE!

Nej, dags att gräva ner sig i böckerna. Sov gott alla, imorgon är en speciell dag! :)

Kommentarer
Postat av: Emily

Kenzos pappa bor i Thailand, han var här i sommras men vi är bara vänner :)

2008-11-16 @ 23:28:00
URL: http://iloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test