ANDRA BARNET PÅ VÄG!

Herregud vilken överraskning jag fick för någon timme sen!

Jonna skrev till mig på msn:

Jonna: Heej
Jag: Hej gumman!
Jonna: Jag är gravid!! :D :D
Jag: WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT??!!

Jag hann knappast säga hej innan hon berättade att hon har en liten knodd i magen!
Jag är fortfarande chockad, men jag har pratat med henne och jag är verkligen glad för hennes skull. Hon och Robert kommer klara detta väldigt bra och bebisen kommer garanterat bli söt. :)

Hon är den andra av mina vänner som är gravid, Isabelle fick ju en liten Ellie för några månader sen.
Många kanske tycker de är för unga (båda är 18, snart 19), men de har båda fasta förhållanden och bra ekonomi.

PUSS på dig Jonna, jag stöttar dig no matter what, det vet du!
Älskar dig och ditt framtida barn! <3

Här är en bild på den lilla magen:



Så liten och söt! :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Älskar dig med! <3

2008-11-13 @ 20:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test