ÄNTLIGEN HEMMA!

Nu är jag hemma i Mullsjö. Eller, jag har varit i Mullsjö sedan sju, men jag gick hem till Malin direkt från tåget.
Vi har nämligen spenderat vår söndagskväll med att spela bingolotto!
Jag har inte spelat det sen jag var 10 typ, så jag och Malin kände att det var dags. Kanske t.om blir en söndagstradition?

Såklart vann jag ingenting, jag vinner aldrig någonting... Men nästa gång, då jävlar!

Idag gick jobbet otroligt fort faktiskt. Att få sluta en timme tidigare gjorde en otrolig skillnad!
Men det hände en så sjuk sak på jobbet idag... Det var en man som hade en bebis med sig. Han betalade en festis i min kassa och gick sen mot utgången. Efter några sekunder kutar en kille förbi kassan med två vakter hack i häl.
De får tag i honom och arresterar även killen med bebisen. Det visade sig att han också hade stulit massa saker, NÄR HAN HADE SIN BEBIS MED SIG. Hur fan kan man göra så? Jävla idiot, är han inte mänsklig eller!?
Fy fan vad arg jag var när vakten berättade det för mig!

Ska alldeles strax gå och lägga mig, är helt slut efter bingot ;)
Jag är ledig imorgon eftersom vi hade PB-dagen i lördags. Så jag ska verkligen sova ut, springa, träna pilates och städa.
Precis som en måndag ska vara enligt mig!

Vi hörs imorgon älsklingar, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test