ARGUMENTERANDE TAL

Nu har jag suttit hela kvällen och skrivit mitt argumenterande tal. Jag är så himla nöjd!
Jag valde att skriva barn och konsekvenserna av att de tittar på för mycket teve. Typ att barn isolerar sig och att man inte får rätt verklighetsuppfattning osv.
Jag testade att läsa och det tog exakt 5 min och det var så långt det skulle vara!
Nu gäller det bara att övertyga publiken, men det ska inte vara några problem. :)

Ska alldeles strax sätta mig ner och titta på Grey´s Anatomy, världens bästa serie typ!

Imorgon blir det skola hela dagen, träna, hem till Malin eller mig och öva våra tal inför varandra.

Shit, ni börjar det!
Ha en bra kväll, puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test