BINGOLOTTO IKVÄLL!

Hej gott folk!

Sa hejdå till Malin för en stund sen, hon sov här inatt.
Vaknade vid typ halv elva, käkade frulle, sen skulle hon in till stan och titta på railjamet i Jönköping. Hennes pojkvän Johan och hans kompisar anordnar det i Rådhusparken!

Idag ska jag städa och läsa några sidor i psykolgiboken tänkte jag. Vi har prov på torsdag och olika psykiska sjukdomar och hur man kan bota dom. Intressant!
Senare ska jag och pappa iväg till affären och storhandla (det behövs verkligen!). Ikväll kommer Malin hit och vi ska spela Bingolotto! ;) haha, det är vår nya söndagstradition nu förtiden.

Dags för käk, qournbitar och sallad!



Banan ÄR gott (speciellt på förfester)

Kommentarer
Postat av: j

vad är det för äckel som står i bakgrunden och byter om....

2008-12-03 @ 19:44:47
Postat av: Josefine

jag vet inte, det var nån jäkla fjortis som stormade förfesten...

2008-12-03 @ 21:49:58
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test