CAUSE I`VE GOT IT GOING ON

Snooooooooooooooooo-UUUOP! haha, jag har den låten med Pharell och Snoop på hjärnan. Så jävla irriterande!

Just det, Hej säger man ju också!
Kom precis hem från Jönköping, jag mår inte alls bra idag. Mensvärk blandat med lite feber och en förjävlig huvudvärk.
Jag stannade hemma idag, men åkte ändå in till skolan för att göra en försenad uppsats för Rättskunskapsklassen.
Jag är riktigt stolt över det faktiskt. Jag åkte in till skolan även fast jag mår skit. Duktigt Josefine!

Jag har stoppat i mig några Ipren, så jag mår lite bättre för stunden. Nu ska jag laga lite mat, sen plugga några sidor matte. Jag fick IG på matteprovet, så jag måste verkligen satsa på matten nu och verkligen kämpa. Jag vägrar att få ett IG som betyg och jag kan om jag vill!
Per, min mattelärare, är inte en sån lärare som bryr sig så mycket om den enskilda eleven och det tycker jag är väldigt dåligt. Alla har olika förutsättningar och har olika sätt att lära.

Jag har lätt för andra ämnen, som tex Engelska och Svenska, men matte har alltid varit lite sisådär.
Men nu ska det bli ändring på det!

Min mage kurrar ihjäl sig nu, så dags för lite mat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test