EMA!

Har precis kört ett stenhårt Pilatespass, riktigt skönt!
Man mår alltid bättre efter att ha tränat, eller hur? Fast det är väl inte så konstigt, massa endorfiner produceras när man gör det!

Innan träningspasset passade jag på att städa lite här hemma och plugga lite. Jag skrev lite i min loggbok till projektarbetet och förberedde det sista inför lektionen jag ska leda på idrotten imorgon.
Jag ska köra ett Ki-boxpass med lite basic slag och mycket konditionsövningar!
De ska få kämpa när jag håller i lektionen ;)

Är faktiskt lite nervös inför imorgon. Inte för att hålla i själva lektionen, utan att bli bedömd. Jag vill verkligen att detta ska bli bra!
Men det är bara att tänka positivt, jag kommer klara det!

Sitter just nu och tittar på Du är vad du äter och om en kvart är det EMA, som jag har längtat! :) Hoppas man får se söta Kenza, hon skulle vara där i Liverpool och intervjua kändisar.
Nu ska jag koka lite te och mysa ner mig i soffan.
Ha en bra kväll sötnosar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test