FILMKVÄLL

Har precis städat litegrann och ska snart iväg till affären och hyra en film och köpa lite gott tills ikväll.
Jag är så jäkla sugen på fruktsallad eller något liknande med flädersaft. Mumma!

Malin kommer hit om en stund, vi ska ha en filmkväll istället för att gå på bio. Vi var för lata för att åka in till stan, haha!
Det blir nog På smällen, har inte sett den innan och den verkar ha fått bra kritik. Så den måste vi bara checka in!

Annars idag har jag tagit det ganska lugnt. Jag skulle egentligen plugga, men såklart har jag inte ens öppnat boken... Vad fan är det för fel på mig? Jag måste skärpa mig! Jag får väl sitta inatt och imorgon och råplugga...

Men nu ska jag duscha, sen bär det av till affären. Ha en bra kväll sötnosar!



Jag och älsklings Malin på någon mässa i Maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test