FIN FINT

Hej sötnosar!

Jag har varit så himla upptagen, så jag har inte hunnit blogga förrrens nu.

Igår var det skola mellan 8- 13. Jag var så jäkla trött, mina ögon ville inte vara öppna. Men duktiga Josefine tog sig igenom dagen och jobbade på kvällen.

Idag hade vi studiedag och det betyder ledigt! :)
Jag sov hos mamma inatt och vaknade vid halv tio. Vid halv tolv hade jag tid hos Patricia för att fixa naglarna. De blev jättefina! Är verkligen nöjd med dom.
Malin kom in till stan och vi gick på stan en stund.
Jag köpte det mineralsminket som pappa hade gett mig pengar till, ett par SKITSNYGGA skor som jag ska ha på fredag och ett par trosor.
Ni får se skorna i ett annat inlägg. :)

Nu ska jag äta lite och plugga, ska ha ett argumenterande tal på fredag.



Såhär ser naglarna ut. Fina va? :)

Kommentarer
Postat av: Melina

Riktigt snygga! ser helverkliga ut! :)

2008-11-19 @ 19:40:00
URL: http://melle.blogg.se/
Postat av: Emmie

Va fina dom blev : )

2008-11-21 @ 13:56:03
URL: http://madebyemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test