FINALLY!

Äntligen är det helg! Fy fan vad jag har längtat efter en helt ledig helg utan jobb.
Fast jag måste iof plugga Religion hela helgen, men det struntar vi i nu. DET ÄR HELG!

Jag kom precis hem, skolan har varit väldigt rolig idag faktiskt!
Vi körde bowling på idrotten idag. Vi var så få, så jag och Malin fick en egen bana, det kallas VIP förresten.
Och gissa vem som vann med över 30 poäng? Jag såklart! ;)

Ikväll ska vi tjejer vara hemma hos Jonna och mysa. Det blir nog jag, Jonna, Emma, Melle och Kajsa. Kanske Sara och Isabelle. :)
Kommer bli jättekul att träffa alla igen, var så längesen nu!

Nu ska jag pussa på min son, Gibson.
Puss



(OBS! Ingen katt kom till skada under denna photoshoot)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test