FÖR UPPTAGEN HELT ENKELT...

Hej mina älsklingar!

Förlåt för att jag inte har bloggat det senaste, men jag har varit jätteupptagen och inte haft tillgång till någon dator...
Hoppas ni förstår!

Igår hämtade Johanna mig efter jobbet och vi åkte och köpte mat. Jag köpte såklart libanesiskt och Johanna köpte på Chicki Mama (stava.nu). Efter det åkte vi hem till mig och käkade, mös med Johannas nya hund Bianca och tittade på Idol. Helt rätt förresten att Lars åkte ut, han passar verkligen inte in i själva Idol-konceptet!

Idag har jag jobbat heeela dagen, mellan 10-18.... Jag har haft huvudvärk och magvärk, så denna dagen är inte en av mina topp 10 om man säger så. Men jag kämpade igenom hela dagen och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar. Sallad med quorn bli det, mumma!

Johanna och Malin försökte tvinga mig att hänga med på klassfest ikväll, men jag orkar verkligen inte det.
Och jag har ju faktiskt sagt att jag inte ska dricka innan min födelsedag och det har jag hållit i en månad nu. DUKTIGT JOSEFINE!
Imorgon blir det jobb mellan 10 - 17, sen ska jag till Mullsjö och spela Bingolotto med Malins familj, haha!
Kärringvarning kanske, men jag har inte spelat det sen jag va typ 10, så Malin tyckte det var dags nu. ;)

Maten är klar nu, gotta go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test