FOTBOLLSGALAN

Har precis suttit ner med familjen och glott på Fotbollsgalan på 4:an. Shit vad det sög balle iår! Alla fotbollsspelare är ju så sjukt opersonliga och tråkiga nu förtiden, jag vill ha tillbaka det gamla gänget!
Och så fick jag reda på att min favorit, Marcus Allbäck, ska sluta i landslaget. Han var nog den enda anledningen att jag överhuvudtaget tittade på matcherna. Marcus är bäst! 

Nu ska jag sätta mig ner och skriva klart min rapport om Ki-box lektionen jag hade på idrotten förra veckan.
Sen blir det nog sängen, med mitt nya duntäcke off course! ;)
Jag börjar klockan åtta imorgon och vill vara fit for fight eftersom det blir en lång dag!

Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test