HEMMA....

Och vad möts man av?

SNÖ!! Va fan? Jag blev fan hur chockad som helst, det ska inte vara snö nu. Det ska vara snö vid jul i en vecka, SEN SKA DET BORT OCH BLI SOMMAR OCH 30 GRADER. Så det så.

Nu är jag iallafall hemma från Sthlm, jag har haft det underbart!
Eftersom jag inte har hunnit blogga knappast någonting, så ska jag bara gå igenom lite snabbt vad vi har gjort.

I torsdags följde jag med Veras dagisgrupp. Vi åkte till Skansen, tittade på alla djuren och åt på en mysig restaurang.
Det var jättekul, jag har aldrig varit där tror jag. Men när vi skulle gå in i Akvariumet var ju såklart ormarna först, så jag tog Vera i famnen, använde hennes huvud som för att skymma och sprang igenom ända till krokodilerna och det.
Fy fan, ni ska bara veta vilka tankar som flög i mitt huvud just då...

I fredags mådde jag inte så bra på förmiddagen, så jag följde inte med dagisgruppen. Passade på att plugga lite, sen gick vi och handlade mat för kvällen och hyrde en film, det blev Charlie Wilson´s war. Inte min smak direkt, men Tom Hanks och Julia Roberts sviker aldrig!

Idag sov vi extra länge och gosade med Vera alldeles för länge, så vi kom inte ur sängen förrens halv tolv (det är ganska sent för en ett-åring som Vera).
Kom inte iväg till stan förrens två- tiden, Lotta skulle färga håret så jag fick gå själv.
Jag hittade en lila typ tunika, en ärmlös brun kofta (min favvo!) och ett fint halsband. Allt är från H&M.
Det är sjukt vilket större utbud det finns i butikerna om man jämför Sthlm och Jkpg.
Från och med nu ska jag bara shoppa i Sthlm! Om jag bara skulle haft lite mer pengar skulle jag kunna shoppa upp hur mycket som helst idag....

Nej nu ska jag få i mig något att äta, sen mysa framför teven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test