HUVUDET DUNKAR

Jag vaknade med ett ryck imorse, tittade på klockan som redan var 07.09. HELVETE!
Såklart hade jag glömt att ställa alarmet igår, så jag försov mig. Jag var tvungen att ringa mormor som stod och väntade på mig utanför att jag inte skulle med.

Men sen märkte jag att sängen var ovanligt skön idag, så jag sov lite längre. Och liiite längre. Tills klockan var 10 och jag kände att jag verkligen var tvungen att gå upp. Så nu har jag missat två lektioner och känner att det är onödigt att gå på engelskan eftersom vi har eget arbete.
 
Fy fan vad dålig jag känner mig! Jag skulle ju skärpa mig när det gäller närvaron i skolan...
Och nu är jag superstressad för mina två projektarbeten, ett ska vara klart den 11:e December och det andra skulle vi egentligen börjat leta modeller förra veckan.
Jaja, så ligger läget till och det är bara att bita ihop och se till att ordna allting.

Nu ska jag slå mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test