I.D BARE MINERALS

Ska alldeles strax börja göra mig iordning tills mitt firande hemma hos mormor & morfar.
Jag har städat litegrann, men absolut inte så mycket som jag borde... Men vafan, jag är trött.

Har precis öppnat mitt lilla i.d kit som jag fick av pappa i present. Har börjat lite smått med att testa, och det verkar vara helt okej. Jag är inte van att ha en sådan foundation som inte täcker superbra och det känns lite konstigt.
Men den täcker det viktigaste och det ser naturligt ut. Allt jag saknar i det kitet är en bra rouge, ska köpa till det nästa vecka.



Här är hela kitet. Det är erbjudande på det just nu, det kostar 995 :- (ord. pris 2 300)
Jag köpte mitt på Salongen, men det finns på Hudoteket och lite överallt.



(från vänster): Full coverage buki, används när foundationen appliceras.
Max coverage concealer, täcker finnar eller andra fläckar.
Bare escentials, tas efter buki och täcker lite bättre.
Två foundations i två olika nyanser (jag har fairy light och light)
Warmth, används efter foundationen och livar upp ansiktet lite. Tas på näsan, kinderna, hakan och lite på pannan.
Mineral veil, tar bort glansiga partier, tex. T- zonen. Tas över hela ansiktet.

Tänkte bara tipsa er om dessa produkter, de är jättebra för hyn och gör att den andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test