JAG ÄLSKAR LEDIGHET

Hur skönt är det inte att veta att man får sova hur länge man vill dagen efter, att veta att man inte har något som man måste göra?
Det är precis en sådan dag för mig imorgon, and I love it!
Vi har resursdag på min skola och det betyder att lärarna får lägga in lektioner om de känner att man ligger efter i planeringen eller liknande. Men det gjorde ingen av mina lärare, så jag är helt ledig!

Jag och Emelie har precis suttit och vräkt oss i spenatlasagnen som blev lika underbart god som vanligt.
Så nu är jag hur mätt och go somhelst, bara en cola light fattas! ;)

Imorgon ska jag som sagt inte gör mycket alls, blir väl lite städning och lite psykologipluggning.
Beställde biljetten till och från Göteborg nu förresten, fan vad jag längtar!
För er som inte vet så ska vi tjejer till några killar som vi träffade i Sunny Beach, vi ska ut i Göteborg på fredagskvällen.
Det kommer bli så sjukt kul! :D

Nej. nu ska jag se vidare på Dirty sexy money. Hett namn förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test