JAG BLIR FAN FÖRBANNAD...

På denna jävla snöstorm!
När jag gick hem från bussen idag höll jag på att blåsa bort OCH frysa ihjäl och allt är mammas fel.
Hon glömde såklart ta med min underbara vinterjacka hem till pappa, så jag var tvungen att ta skinnjackan idag... Fy fan.

Jag ska sluta klaga nu.
Igår blev jag firad av mammas sida av släkten, vi åt middag hemma hos mormor och morfar och det var jättetrevligt!
Jag fick en sprillans ny digitalkamera från Canon. 10 megapixel! :)
Jag är verkligen hur glad som helst, har önskat mig det lääääänge!

Idag har jag gått i skolan mellan 09.30 - 14.00. Sista lektionen var inställd!
På idrotten idag åkte vi till ett kampsportcenter och testade någon sport som jag inte kommer ihåg vad den heter.
Det handlade iallafall om att bestämma vad man ska göra utifrån motståndarens energi.
Jag tycker det var riktigt roligt, jag och Malin gjorde en kombination som galningar! :D

Nu är det dags för att vila lite. Jag är så himla trött...
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test