JAG BORDE VERKLIGEN TA TAG I PLUGGANDET...

Hej!

Igårkväll hade vi det hur trevligt som helst hemma hos Jonna. Det var jag, Jonna, Sara, Kajsa, Melle och Emma där. Vi satt och pratade och skrattade som vanligt. Emma, Sara och Kajsa gick hem vid elva ungefär, men vi andra satt kvar och pratade om allt och ingenting tills klockan var två.
Jäkligt trevlig kväll, har saknat att prata med er! <3

Idag vaknade jag vid elva, gick upp och märkte att hela familjen satt och tittade på Transformers. Så jag hade inget annat val än att joina dom. :)
Nu ska jag alldeles strax äta och plugga, sen ska jag och Malin in till stan och gå på bio! Vet inte riktigt vilken film det blir, men den som lever får se...

Och vet ni? DET ÄR BARA TVÅ DAGAR KVAR TILL MIN 18-ÅRSDAG! :D
Fy fan vad gött.

Nej, dags för plugg och mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test