JAG SKA ALDRIG DRICKA IGEN

Fast jag kommer nog hinna ändra mig innan nästa fredag, då det blir utgång i Göteborg! :)

Idag har jag bara vilat, har varit bakis verkligen hela dagen. Det blir ju inte bättre av att jag knappast har ätit någonting idag, man mår ju mindre illa om man får något i magen.
Jag ska ta en dusch snart och äta lite sallad eller nått, är verkligen inte sugen på fet mat.

Sitter och tittar på Bring it on nu, vadå nostalgi! Det är en av mina absoluta favoritfilmer, jag kan de flesta replikerna i filmen. Det är verkligen inte kul att sitta och titta på den filmen tillsammans med mig, jag sitter bara och säger vad dom ska säga sen. :)

Nej, duschen ropar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test