KÄRA HUVUDVÄRK

Kan inte du gå och döööööö?! Fan vad jag hatar att ha ont i huvudet.

Såklart börjar jag mitt inlägg med samma positiva attityd! :)

Yeah yeah.
Idag har jag varit i skolan mellan 09.20 - 15.30. Dagen har gått otroligt snabbt, känns som det bara var ett par timmar sedan jag gick upp. Och det är ju alltid bra, speciellt när man vill att det ska bli fredag!

Annars då, kära vänner?
Jag ska alldeles strax gå in i köket och baka världens godaste lasagne - spenatlasagne!
Det är nog det godaste som finns på denna jord. (Ni som inte har smakat ska vara tysta och ni som har smakat har säkert inte samma ingredienser som jag har i min) ;P
Jag ska faktiskt överraska min syster, hon kommer älska mig föralltid.

Jag känner mig helt oseriös idag, så det är bäst att jag slutar skriva nu....
Jag skriver senare ikväll!
Puss sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test