KNOCKED UP

Malin traskade precis hem i mörkret. Jag vet hur mycket hon hatar att gå ensam i mörkret vid ett industriområde som ligger vid mig. Jag får ringa henne sen och försäkra mig om att hon är okej!

Vi tittade på Knocked up, vilken underbar jäkla film! Jag trodde den skulle vara hur seriös som helst, men det var en blandning mellan komedi och det riktiga livet. Verkligen sevärd!
Det har varit en jättemysig kväll, vi har ätit fruktsallad och pratat mycket.

Ska nog snart gå och lägga mig, jag måste plugga verkligen hela dagen för att få ett hyffsat betyg på Religionsprovet på måndag. Men sen på kvällen ska jag bli firad av min pappa och hans släkt. Presenter och pengar, come to mama! ;)

Nej gott folk, det är en ny dag imorgon också.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test