MY NEW PARTYDRESSES!

Hej mina söta!

Kom hem för ca 1 timme sen och är verkligen huuur trött som helst...

Idag var det skola mellan 8 - 15. Lars Ohly (han från Vänsterpartiet ni vet) var besök på vår skola, så vi lyssnade på hans föredrag och missade halva mattelektionen. Yes!
Föreläsningen var helt okej, han var riktigt bra på att prata och övertyga. Men vänsterpartiet faller inte mig riktigt i smaken.

Vi har också pratat mycket om min och Johannas modevisning som ska äga rum i Mars nästa år. Så kul kommer det bli!
De närmsta veckorna ska vi söka modeller, ca 30 st. Så om ni känner någon eller är det själv så är det bara att höra av sig. Alla pengar vi samlar in går till Barncancerfonden! :)

Så, nu är det äntligen dags att visa mina nya festklänningar som jag har köpt det senaste!



Denna är min favorit! Jag ska ha den när vi firar min 18- årsdag nästa fredag, jag kommer vara så snygg!
Det enda problemet är vilka skor jag ska ha till... I-landsproblem numero uno!
Kommer ifrån Stylebystars.com och kostar 499:-



Såhär ser den ut bakifrån...



Denna sötnosen köpte jag igår på. Jag har tänkt ha den när vi åker till Göteborg för att fira mig/träffa vänner om två veckor! Kommer ifrån Gina Tricot och kostar 249:-



Och såhär ser den ut bakifrån. Tänk bort bh:n! ;P

ÄLSKAR verkligen dessa klänningar!
Nej, nu ska jag käka, min mage kurrar som fan.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test