NU ÄR JAG STOLT

Nu sitter jag äntligen här efter en låång dag...
Jag har hunnit med jävligt mycket!

Som sagt jobbade jag igår mellan 17 - 20 och sov hemma hos mamma. Vi åt goda smoothies och tittade på Desperate Housewives, såklart.
Idag har jag gått till skolan mellan 09.30 - 14. En ganska slapp dag, skönt för en gångs skull!
Efter skolan bestämde jag och Malin oss för att gå på stan en sväng.
Jag hittade en klänning, en linne/klänning och ett par leggins i sista sekunden.
Är riktigt nöjd med inköpen, kommer vísa er dom imorgon! :)

Jag kom hem vid fem ungefär, sen dess har jag hunnit med att träna Pilates 45 min, sprungit 5 km, storhandlat åt mins sjuka syster Emelie och duschat. Och nu sitter jag här i min underbara soffa och tittar på Grey´s Anatomy!
Jag är faktiskt riktigt stolt över att ha fått så mycket gjort idag, tänk om man kunde hinna med så mycket varje dag.

Imorgon är det skola mellan 8 - 15, sen träffa C en stund för en fika och sen hem och plugga för fullt inför Religionsprovet på måndag.

Och nu tjatar min syster på mig att vi ska killas... Better get on with it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test