ONT I RÖVEN...

Hoppade precis ur duschen, den var välbehövd... Min kropp var som ett enda stort isblock innan!

Anledningen till det är att jag följde med min syster till stallet idag för att hoppa hennes häst, Triad.
Det gick ganska bra idag, men han var väldigt bråkig...
Haha, och ni skulle se ett hopp vi gjorde! Han rusade mot hindret, totalvägrade, men bestämde sig ändå för att hoppa och tog VÄRLDENS jävla hopp så jag nästan flög av. Det var riktigt nära alltså...

Idag var det skola för första gången på en vecka. Ganska skönt att komma in i rutiner igen faktiskt.
Vi hade prov i Filosofi idag, det kändes faktiskt ganska bra! Jag satt igårkväll och panikpluggade, men jag sa ju att allt ordnar sig, eller hur? ;) Men jag ska inte säga nånting innan jag får tillbaka provet...

Jag ska dricka lite te nu, sen blir det sängen. Jag börjar kl. 8 imorgon!

Vi hörs imorgon babes.



Jag och Triad på träningen innan idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test