PUH....

Malin gick precis hem, vi har suttit hela kvällen och övat på våra argumenterande tal inför imorgon.
Fan om det inte blir bra nu, som vi har kämpat!
Jag är jättenöjd med mitt tal, det går jättebra inför Malin. Men om det går bra inför klassen är ju en annan femma. :P

Haha, jag ville att Malin skulle gå hem innan för att jag var så sjukt trött. Jag tror jag har skrikit GO HOME minst fem gånger! :D Men jag älskar henne ändå, hon som stavar också "ochså". <3

Idag har varit en relativt stressig dag. Jag började skolan vid åtta och gick till tre. Efter skolan gick jag och Johanna till George´s och tog en fika innan vi tog bussen hem.

Imorgon är det den dagen jag har längtat efter länge! Vi ska fira mig med förfest hos mamma och sen utgång med ett jäkla gäng. Jag är så sjukt taggad!! :D Vad kul vi kommer ha brudar!
Hinner nog inte skriva imorgon eftersom vi ska fixa massa saker efter skolan innan alla kommer.
Men jag skriver på lördag (på eftermiddagen eftersom jag kommer vara mucho bakis), då får ni höra alla juicy details och se alla bilder!

Ha det så bra, puss!


Min älskade vän, a little bit drunki drunki....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test