SWEET 18! :)

Nu är dagen D äntligen här! Känns riktigt bra, nu är jag äntligen vuxen på riktigt och har ansvar över mig själv.
Och såklart är det lite lättare att komma in på krogen ;)

Dagen (okej, natten) började med att Emelie väckte mig vid 00.00 och sa grattis. Vaknade några timmar senare, vid 05.45 för att vara exakt... Åkte till skolan och gjorde Religionsprovet klockan 8. Det gick nog helt okej, vågar inte gissa hur det gick, jag blir bara besviken om det blir sämre då.
Vi har även haft en redovisning på naturen idag, det gick väldigt bra!
Haha, kul sätt att spendera sin 18-årsdag, prov och redovisning. :P

Måste bara säga TACK alla för de fina smsen och samtalen. Och tack även klassen som sjöng för mig under naturlektionen. :) Love you all!

Nu ska jag njuta av min dag, godiset som jag fick av farmor och farfar ropar efter mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test