TAME IT!

Jag har varit jätteduktig idag!
Även fast jag är ganska sjuk så har jag ändå lyckats städa hela köket, sätta på två tvättar, städat rummet, vattnat alla blommor och duschat.
När jag väl var igång så kör jag all in! :D

Om en kvart är det dags att sätta sig framför teven med en kopp te och titta på en av mina favoritserier, Grey´s Anatomy!
Som alltid kommer det vara så jävla spännande, och jag lipar nästan alltid någon gång under programmet...

Just det, måste bara rekommendera en hårprodukt som jag använde för första gången idag.
Den är från Shockwaves-serien och heter Tame it!
Man masserar in det i fuktigt hår och blåser sedan håret.
Det gör håret rakare, glansigare och skyddar mot t.ex plattång. Och det funkar verkligen! Jag brukar få ganska frissigt och torrt hår av att blåsa håret. Men nu är mitt hår verkligen mjukt och MYCKET plattare.

Så den tycker jag verkligen ni ska springa och köpa nu! :)





Dags att fixa kvällsmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test